Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu pro umělce a architekty
Hložanka, Jan ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronického obchodu, který by měl sloužit začínajícím umělcům a architektům. Blíže porovnává a analyzuje různá řešení elektronického obchodu. Pomocí open-source řešení, ukazuje jak navrhnout základní vzhledovou šablonu elektronického obchodu a základy toho jak správně využít optimalizaci pro webové vyhledávače, webovou reklamu a webovou analytiku.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Elektronický marketing: Nízkonákladový prodej přes Internet
Pavlíček, Martin ; Drebota, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je zmapování možností, které nabízí internetový marketing a návrh vhodného mixu tak, aby pro malou internetovou společnost představoval co nejvyšší přínos v porovnání s vynaloženými finančními prostředky.
Komparace efektivity online reklamních kanálů na příkladu prodeje tištěné kuchařky
Novák, Petr ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komparací efektivity reklamních nástrojů dostupných on-line. Teoretická část se zabývá charakteristikou v práci zkoumaných reklamních kanálů a představuje nástroj pro měření návštěvnosti Google Analytics společně s jeho funkcemi umožňujícími hlubší porozumění zásluhovosti různých zdrojů návštěvnosti na provedených konverzích. V praktické části jsou srovnávány placené reklamní kanály - Sklik, Google Adwords a Facebook reklamy a organické výsledky vyhledávání. Práce zkoumá chování uživatelů na webových stránkách, s důrazem na efektivitu kampaní vyjádřenou ukazateli konverznosti. Pomocí segmentace jsou komparovány dosažené výsledky podle věkové skupiny, lokality či pohlaví. V závěrečném vyhodnocení zasazuje autor výsledky zkoumání do celkového kontextu s důrazem na provázanost jednotlivých marketingových aktivit a analýzu vlivů, které hrají ve vyhodnocování efektivity roli.
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Šašek, Marek ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Při podnikání na internetu je klíčové, aby se o webech, jejich produktech a službách poten-cionální zákazníci nějakým způsobem dozvěděli. Těmito zákazníky jsou na internetu ná-vštěvníci, kteří se na daný web dostanou skrze nějaké médium. Jedním často využívaným médiem, které dokáže návštěvníky přivádět, je právě internetová reklama. Tato práce je zaměřena na placenou internetovou reklamu známou pod zkratkou PPC (Pay per click). Cílem je implementace reklamních kampaní pro konkrétní internetový obchod za účelem zvýšení prodeje. K tomu je využita vyhledávací síť Google a reklamní systém AdWords, jenž je představen v teoretické části práce, kde nechybí ani vymezení základních pojmů z online marketingu a popis principů internetové reklamy. Pro úspěšnou reklamní kampaň je potřebné její měření a vyhodnocování, což je v praktické části prováděno pomocí AdWords a analytického nástroje Google Analytics. Práce je navíc zaměřena i na optimalizaci kampa-ní na základě naměřených dat. Na závěr je zhodnoceno splnění cílů a přínos reklam pro inzerovaný eshop.
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Tisoň, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, konkrétněji hlavně reklamou v PPC systémech. Představuje dva nejvyužívanější nástroje pro tuto formu reklamy v České republice. Dále popisuje principy fungování těchto systémů, postup přípravy reklamních kampaní, optimalizace a vyhodnocení. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení reklamních kampaní ze zmíněných systémů, jejich porovnání a předložení návrhu pro zlepšení efektivity do dalšího období. Pro naplnění cílů budou využity také další nástroje, mezi které patří například: Google Analytics, plánovače klíčových slov, nástroje pro monitorování návštěv na webových stránkách atd. Mezi hlavní přínosy této práce patří efektivnější zhodnocení investic vložených do PPC reklamy po aplikaci předložených návrhů.
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Zalabák, Vladimír ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací reklamy internetového obchodu eshop.thechillidoctor.cz ve vyhledávačích, především PPC reklamy. V České republice představují dva nejčastěji využívané PPC systémy AdWords ve vyhledávací síti Google a Sklik ve vyhledávací síti Seznam. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z reklamních sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Vedení internetového obchodu TheChilliDoctor se rozhodlo spustit kampaň vytvořenou autorem bakalářské práce a v době od 1. 11. 2016 do 12. 2. 2017 sledovat přínosnost kampaní. Cíle, které byly pro tuto kampaň stanoveny, kombinují požadavky v oblastech navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Na základě výsledků v jednotlivých PPC systémech i výsledků celkových byl společnosti předložen návrh na zlepšení výsledků v oblasti reklamy. Stanovených cílů bylo dosaženo.
Změna poskytovatele e-shopu
Kozel, Tomáš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá projektovým managementem a internetovým marketingem. Práce zahrnuje teoretickou část, kde jsou vymezeny jednotlivé pojmy a charakterizovány jednotlivé postupy a metody, které jsou užívány v projektovém managementu a internetovém marketingu. Praktická část je zaměřena na tvorbu projektu pro změnu poskytovatele e-shopu ve vybraném podniku. Cílem této bakalářské práce je tvorba projektu pro změnu poskytovatele e-shopu u vybrané společnosti. Projekt bude tvořen na základě postupu, který je vymezen projektovým managementem. Jednotlivé projektové činnosti jsou zaměřeny na přípravu a tvorbu internetového obchodu, včetně užití vhodných marketingových nástrojů na internetu.
Online reklama
Švarc, Ondřej ; Jarolímek, Jan (vedoucí práce) ; Vratislav, Vratislav (oponent)
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku online reklamy. V práci je popsána historie online reklamy, její výhody a úskalí oproti ostatním mediatypům. V práci jsou zmíněny standardy online reklamy na českém internetu a možnosti, jak jednotlivé typy optimalizovat k lepším výkonům. Dále jsou charakterizovány vybrané nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti a správu online kampaní. Ve vlastním řešení jsou porovnány možnosti reklamy v česku nejvyužívanějších vyhledávačích Seznam a Google. Jsou analyzovány možnosti automatizace produktových kampaní v systému AdWords. Je provedeno porovnání rozdílů v zásahu a cenách reklam na sociálních sítích Facebook a Twitter a reklam v obsahové síti Google na základě dostupných cílení na české uživatele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.